موضوعات داغ
  • نمایشگاه CES 2021
  • گلکسی S21
  • اکس باکس
  • پلی استیشن 5
  • دینو
  • تالار گفت‌وگو
  • کالامگ
  • پرسش و مشاوره

سخت افزار مگ

  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • قیمت گوشی سامسونگ
      • قیمت گوشی شیائومی
      • قیمت گوشی هوآوی
      • قیمت گوشی آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی مادربرد
      • بررسی پردازنده
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
    • کالبدشکافی قطعات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

کارت گرافیک

و اینک کارت گرافیک های RX 5950 و RX 5850 از AMD برای رقابت

Avatarتوسط امیرحسین آریایی ·۸ تیر ۱۳۹۸۲۱ اسفند ۱۳۹۸· ۱۹

ای ام دی تا کنون دو کارت گرافیک از نسل ناوی را به صورت رسمی معرفی کرده است که اسامی آنها RX 5700 و RX 5700 XT است؛ می دانیم که آنها رقبای کارت گرافیک های RTX 2070 و RTX 2060 فعلی هستند؛ هر چند که نمی دانیم آنها از پس قدرت کارت گرافیک های جدید RTX 2060/2070 SUPER هم خواهند آمد یا خیر.

در روزهای اخیر اسامی دو کارت گرافیک دیگر از ریزمعماری NAVI لو رفته؛ لیست کمیسیون اقتصادی اوراسیا نام دو کارت گرافیک دیگر با اسامی RX 5800 و RX 5900 را منتشر کرده بود که آنها قطعا رقبای مدل های فعلی (غیر سوپر) از RTX 2080 و RTX 2080 Ti هستند.

امروز اما وب سایت ECC نام دو کارت گرافیک دیگر را تایید کرده است؛ این به معنی وجود دو نمونه دیگر از ناوی است که به زودی معرفی خواهند شد. AMD Radeon RX 5950 و AMD Radeon RX 5850 را هم به لیست اضافه کنید! دو کارت گرافیکی که با توجه به نامگذاری آنها، احتمالا از RX 5800 و RX 5900 سریعتر خواهند بود. از آنجایی که این لیست به معنی اجازه ورود سخت افزار به بازار اروپا است، پس زمان چندانی به عرضه این تراشه ها در جهان باقی نمانده است.

لیست جدید کارت گرافیک های AMD NAVI

در حال حاضر اطلاعات و مشخصات این دو کارت گرافیک اعلام نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته در این لیست همچنان اسامی دیگری مانند RX 5550 هم به چشم می خورد. احتمالا AMD از تقلیل یک سیلیکون برای تولید آنها استفاده کرده است.

برچسب‌ها: کارت گرافیک AMD, کارت گرافیک amd navi

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
سرخط خبرها:
  1. مقایسه عملکرد پردازنده Ryzen 9 5950X و Ryzen 5 5600X – میانرده و پرچمدار!
  2. بیانیه شماره ۱ کوین‌نیک درباره اخبار و حواشی اخیر حوزه ارز دیجیتال
  3. گرافیک مرجع Biostar RX 6700 XT Extreme Gaming با اورکلاک
  4. عکس بازی: بهترین تصاویر ثبت شده از بازی‌ها در طول هفته گذشته (شماره 38)
  5. سیلیکون Apple M1 در PassMark - عملکرد بهتر از Ryzen 7 5800X

مطالب مرتبط ...

  • ۲۵

    کارت های گرافیک RX 5900 و RX 5800 با Navi 14 در رقابت با RTX 2080 TI

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · ۷ مرداد ۱۳۹۸ · ۷ مرداد ۱۳۹۸

  • ۶

    بزرگترین تخفیف های AMD رقم خورد؛ از کارت گرافیک تا پردازنده!

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · ۲ خرداد ۱۳۹۸ · ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

  • ۷۷

    برای AMD Vega ها آماده هستید؟

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ · ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

تبلیغات

مطالب گوناگون از دینو

تاثیر آموزش آنلاین بر یادگیری دانش‌آموزان در دوران تحصیلی

10 بازی کلامی سریع سرگرم کننده مناسب برای دو نفر در مسافرت‌های جاده‌ای

دستمزد پزشکان : در کدام کشورها پزشکان بالاترین و بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند؟

۱۹ دیدگاه

  • دیدگاه19
  1. Avatar XEniX گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۵:۵۸ ب٫ظ

    معمولا رو هم نگفتی بلکه گفتی عملا.حالا بیخیال.
    میخواستم بگم احتمالا رقیب نسل ۱۰ اینتل ZEN2+ هستش.همین.

    پاسخ
  2. Avatar farzad گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۵:۴۱ ب٫ظ

    Xenix
    من نگفتم کاهش لیتوگرافی الزاما با تغییر معماری همراهه، بلکه گفتم معمولا این اتفاق میفته. مواردی هست که هم نمیفته چه در مورد اینتل و چه بقیه.

    ۲۰۸۰ کارت خوبی نبود زمان معرفیش چون نزدیک به ۱۰۸۰تی ای بود و قیمت مشابهی داشت و عملاقدرت rt چندانی هم نداشت. بعدها که ۱۰۸۰ تی ای از رده خارج شد تنها کارت با قدرت در اون محدوده قیمت ۲۰۸۰ بود که بنابراین میتونست توجیه کنه خریدش رو.من به دو دلیل ۲۰۸۰ خریدم، یکی قدرت کمی بیشتر و دوم مصرف کمی کمتر. اختلاف قیمت چندانی هم نداشتن این دو کارت.

    البته من ۲۰۸۰ تی ای دارم الان نه ۲۰۸۰. تمام کارتهایی که بعد از ۱۰۸۰ گرفتم با قیمت بسیار پایینتر از قیمت فروش بوده چون به صورت کارکرده خریداری کردم وگرنه خود من ۸۰۰ یورو به ۲۰۸۰ و ۱۲۰۰ یورو به تی ای نمیدم. این کارتها در این حد قیمت قدرت ندارند و برای من توجیه خرید نداره هرچند میتونستم با این قیمتها هم خریداری کنم.

    پاسخ
  3. Avatar XEniX گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

    درمورد اینکه گفتی تغییر لیتوگرافی سبب تغییر معماری میشه باهات موافق نیستم مثال بارزش هم Browdwell اینتل بوده که از لیتوگرافی ۱۴نانومتر استفاده میکرده ولی معماریش دقیقا مشابه معماری Haswell بوده.
    مثال برعکسش هم هست یعنی لیتوگرافی ثابت بوده ولی معماری تغییر پیدا کرد مثالش هم رابطه بین Skylake و Browdwell هست.
    درمورد 2080 یادمه قبلا نظر دیگه ای داشته در هر حال مبارک باشه.
    علت تنفر خودم رو نسبت به اینتل قبلا عرض کردم قضیه B2 Stepping چیپست P67 بود که ساتا۲ هاش نابود شد.
    موفق باشی.

    پاسخ
  4. Avatar علی گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ

    بنده حدود ۲۰ سال پیش با amd کار کردم تا الان واقعا عرض میکنم amd بسیار متحول شده و فوق العاده شده و اینتل بسیار دستکم گرفته بوده حریف رو و قیمت های بسیار گزافی رو در قبال هیچ امکاناتی ارایه کرده به نظرم همیشه اینتل جوری حرکت کرده که خیلی کند بوده و هیچ موقع چالاکی جذابی نداشته فقط توی سینگل پردازش هاموفق بوده ولی در بقیه موارد ضعیف بوده و الان هم قیمت های بالایی طلب میکنه به نظرم نمیتونه کار به جایی ببره چون تا به خودش بیاد نسل های بعدی zen ضربات مهلک تری بهش میزنن و دخلش میاد ولی انویدیا به نظرم خیلی متفکرانه تر عمل کرده و همیشه پر قدرت بوده البته وجود amd به نفع مشتری هستش هم به خاطر قیمت و دیگری به خاطر رشد فناوری و کیفیت محصولات میشه و کاهش قیمت هم هست در هر صورت شرایط برای هزینه کردن برای بازسازی سیستمم رو ندارم شاید تا سه سال دیگه بتونم ولی خب ارزشش رو داره یه پردازنده ۱۶ هسته ای با مخلفات بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تجربه ای خیلی جذاب خواهد بود

    پاسخ
  5. Avatar farzad گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۷:۵۳ ق٫ظ

    با تغییر لیتوگرافی معماری هم عملا در مورد اینتل تغییر میکرد. چون اساس کار اینتل و سایر تولیدکننده ها قانون مور بود. چنانکه تا قبل از سری ۵ معماری و لیتوگرافی هر دو نسل یه بار تغییر میکرد. به هر حال چه معماری و چه لیتوگرافی، اینتل ۵ سال کار خاصی نکرد و همین کندی باعث شد که amd بایه برنامه ریزی درست ازش عبور کنه.
    به نظرم rdna قابلیت اینو داره که قدرتمند باشه. اگه شایعات درست باشه ۵۷۰۰ها میانرده هستن. بنابراین انتظار این میره که رقابتی خوبی با همین معماری به وجود بیاره. من امیدوارم بهش ولی انتظار اینو ندارم که معماری رو از بیخ تو ۲ سال تغییر بده. Amd رو دیگه میشناسیم 🙂

    اما خرید گرافیک از زمان خرید مانیتور ۱۴۴۰×۳۴۴۰ با رفرش ۱۰۰هرتز شرو شد. ۱۰۸۰ که داشتم تبدیل به ۱۰۸۰ تی کردم با ۲۵٪ بیشتر به ۱۰۸۰ تی ای تبدیل کردم. ۱۰۸۰تی ای هرچند خوب بود ولی من رو راضی نکرد. با ۱۵٪ سود فروختم. سرتو درد نیارم، یه ۲۰۸۰ گرفتم و با یکم سود فروختم. یه ۲۰۸۰ دیگه گرفتم و خوشم نیومد از کیفیتش برا فروش گذاشته بودم که یکی گفت یه ۲۰۸۰ تی ای داره میخواد عوض کنه. بالاخره توافق کردیم و عوض کردیم.
    در کل من ۱۰۸۰ رو به ۲۰۸۰ تی ای تبدیل کردم و با احتساب سودهایی که این وسط کردم، دوبرابر پولی که از فروش ۱۰۸۰ به دست اورده بودم رو هزینه کردم. شما بری نگاه کنی ۲۰۸۰ تی ای حدود ۷۰ درصد قویتر از ۱۰۸۰ هست. بنابراین برای من خرید ۲۰۸۰ تی ای منطقی بود با این شرایط. با حسابی که کردم ۲۰۸۰ تی ای رو ۳۰٪ پایینتر از قیمت صفرش خریدم که به نظرم ارزش داره با این قیمت. کارت هم کمتر از ۲ ماه کارکرده.

    یه نکته گفتنش خالی از لطف نیس. من دوتا ۲۰۸۰ تجربه کردم. به عینه دیدم کارتی گرونتره هم پرفورمنس بهتری داره هم نویز کمتری داره. بنابراین از این به بعد ۵۰ تا ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه میکنم تا مدل بالاتر رو بگیرم.
    همین ۲۰۸۰ تی ای که گرفتم هم جز بالاترین مدل ها هست.
    MSI GAMING X TRIO.
    خلاصه داستان این بود. وگرنه ادم بره صفر این کارت رو بخره خیلی ارزش پایینی داره.

    پاسخ
  6. Avatar farzad گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۶:۵۸ ق٫ظ

    همه این شرکتها تولید کننده هستند و ما مصرف کننده. من قبول دارم هرچقدر ادم بیطرف هم باشه ذاتا تمایل به یه سری محصولات رو داره بنابه سابقه ذهنی.
    من تا اینجای کار تمایلم به سمت اینتل و انویدیا فقط به خاطر داشتن قدرت بیشتر در نیازهایی که من داشتم بود. الان این تمایل در cpu داره به سمت amd میره.
    ولی هیچوقت تنفری در من به وجود نمیاد چون فلسفه این شرکتها همینه. نبود رقابت باعث میشه شرکتها احساس امنیت کنن و پیشرفتهای خودشون رو کند کنن. چه بسا amd هم اگه جایگاه اینتل رو داشت اینجوری عمل میکرد.
    من به جای تنفر ترجیح میدم خرید نکنم. چون در آینده ممکنه ورق برگرده و اونی که من ازش متنفر هستم بهتر بشه ولی این تنفر به من اجازه نده که به سمتش برم. پس عملا این پیش زمینه تنفری ممکنه به ضرر خودم تموم شه.

    من دوست ندارم که انویدیا متوقف بشه تا amd ازش عبور کنه. اینم به ضرر ما میشه. ایده ال رقابت مثل همون دوره چند ساله گذشته بین این دو شرکت بود. مواقعی amd پیشی میگرفت و مواقعی انویدیا.
    قیمت به توان چیز خوبیه. اما همیشه این امر در رده میانرده و پایین رده هست. شما دقت کنی رادئون۷ هم از این قضیه قیمت بر توان پیروی نمیکنه. کاملا هم طبیعی هست چون نمیشه در رده بالا با دوبرابر کردن قیمت، قدرت رو هم دو برابر کرد. محدودیت های فیزیکی اجازه نمیده. برای همینه که افزایش قدرت به صورت خطی با افزایش قیمت رابطه نداره. در رده متوسط و پایین هم اختلاف بین انویدیا و amd چندان زیاد نیس. کل دعوا حدود ۵۰ دلار اینور اونوره که حتی تو ایران هم پول زیادی نیس این روزا. هرچند خود من هم انتخاب کنم ۵۰ دلار پایینتر رو انتخاب میکنم. برای همین من ۵۷۰ و ۵۸۰ رو برتر از ۱۰۶۰ به لحاظ قدرت و قیمت میدونستم.

    پاسخ
  7. Avatar XEniX گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۲:۳۱ ق٫ظ

    راستی اینم بگم من همونقدر که به AMD در گرافیک علاقه دارم به انویدیا هم علاقه دارم ولی خوب از اینتل متنفرم!
    ولی از همه بیشتر نسبت قیمت به توان کارت برام مطرحه!!!
    بالاخره خواستم به اون دوستمون بگم خدارو چه دیدی شاید انویدیا نتونه معماری جدید بده!

    پاسخ
  8. Avatar XEniX گفت:
    ۹ تیر, ۱۳۹۸ در ۲:۲۶ ق٫ظ

    9900k رو کلا بیخیال!
    ولی اگر دقت کنی AMD هم دیگه از معماری های کم بازده استفاده نمیکنه!
    کلا AMD هم در بخش CPU و هم GPU معماری هاش رو تغییر داده!
    اینتل مشکلش لیتوگرافی نبوده چون راحت ۲-۳ سال قبل میتونست ۱۰نانومتر ارائه بده چون TSMC اون زمان به ۱۰نانو دست پیدا کرده بود!
    مشکل اساسی اینتل معماری پردازنده بود که ۵سال تقریبا داشت SKYLAKE بهینه شده میداد.
    اگر AMD فشار بیاره و معماری گرافیکش رو مثل انویدیا هر ۱-۲ سال تغییر بده میتونه شکست بده ولی اگر بخواد مثل GCN معماریش رو پر قدمت کنه اون دیگه تو بحث ما نمیگنجنه.بازم میگم فعلا معلوم نیست باید کمی صبر کرد!
    راستی یه سوال چیشد بالاخره به نتیجه رسیدی RTX خریدی؟؟؟

    پاسخ
  9. Avatar farzad گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۸:۴۶ ب٫ظ

    مشکل شما حس علاقه مندی شدید به amd و حس تنفر شدید به اینتل و انویدیا هست. من این رو نمیپسندم. البته احتمالا شما خیلی جوونتر از من هستی و هیجان زیادی داری که تاثیر میزاره. اما ما اینجا علافه مندان به amd داریم چون سعید مداحی که این هیجان شما رو در ایشون من نمیبینم چون احتمالا سنشون بالاتر از شما هست. بگذریم

    مورد انویدیا با اینتل متفاوته. انویدیا همین الان با گذار به 7 نانومتری میتونه بدون دست بردن به معماری توان زیادی رو به کارتهاش تزریق کنه. سال 2020 شما مطمئن باش بازم شاهد فاصله بیشتر بین دو شرکت خواهیم بود. هرچند این رو از یاد نبر که همین نسل 2000 اگه تمرکز انویدیا رو افزایش توان خام بود میتونست هم قیمت رو پایینتر نگه داره و هم پرفرومنس بالاتری داشته باشه.
    اینتل به دلیل اینکه amd رو خیلی دور میدید، با روند بسیار کندی لیتوگرافی رو کاهش داد. 5 ساله تو 14 نانومتری مونده در حالیکه حداقل باید 1 تا 2 سال پیش 10 نانومتری رو معرفی میکرد. اما دستکم گرفتن رقیب باعث شده تا میتونه این روند رو به تاخیر بندازه که چنین نتیجه ای حاصل بشه. میشه گفت اینتل انتظار این رو نداشت که به این زودی amd بهش برسه و حتی ازش پیشی بگیره.
    اینتل و انویدیا شرکتهای بزرگی هستند. بهتره اینها رو دستکم نگیری. اما چیزی که واضح هست اینکه با حضور پرقدرت amd، این دو شرکت حداکثر توانشونو به کار میگیرن و در نتیجه رقابت بسیار داعی رو شاهد خواهیم بود. من همچنان معتقدم نسل 10 اینتل قابلیت اینو داره که از رایزن 3000 عبور کنه. فقط دو نکته داره یکی اینکه اینتل بالاخره کی این نسل رو معرفی میکنه و دوم برچسب قیمتی اونه که احتمالا رقابتی باید باشه.
    —–
    دیروز 2080 خودم رو با 2080 تی آی یه نفر تعویض کردم. معامله خوبی بود و باعث شد با هزینه بسیار پایینتر این کارت رو بخرم. انصافا قدرت بی نظیری داره. اما این شخص میگفت 9900کی داره که دمای بسیار بالایی داره. منم بهش گفتم 9900کی رو مفت به من بدن استفاده نمیکنم چون به نظرم اصلا cpu خوبی نیست. اونم تایید کرد.
    حالا اتفاقی که افتاده اینکه 6700کی که دارم ایجاد گلوگاه میکنه که کمی آزار دهنده هست. منتظرم این 3800اکس بیاد ببینم چی تو چنته داره. اگه بتونه 9900کی رو تو بازیها پشت یر بزاره یا در اون حد باشه منتظر میمونم تا حباب قیمتیش از بین بره تا ارتقا بدم.

    پاسخ
  10. Avatar سعید مداحی گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۸:۱۲ ب٫ظ

    هم اکنون، RX 5950XT را هم، به این لیست، اضافه کنید

    پاسخ
  11. Avatar ramn_trader گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۸:۰۸ ب٫ظ

    شاید انویدیا چند فریم بیشتر بده برای گول زدن ظاهر بینها ، اما قدرت پردازی ای ام دی اقلا سی درصد بیشتره بنابر این دیرتر سکسکه میده

    مخصوصا اگه سیستم ،پردازنده هم ای ام دی باشه

    مثلا 7700 با گرافیک 1080 خیلی ضعیفتر از رایزن 1700 با وگا 64 هست در عمل و زودتر سکسکه خواهد داد ( سیستم اول با اینکه گرونترم درمیاد )

    پاسخ
  12. Avatar XEniX گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۷:۵۷ ب٫ظ

    البته اگر جهشی برای انویدیا مونده باشه!!!:emoji1
    خیلی ها بدن میگفتن AMD نمیتونه اینتل رو شکست بده و… ولی AMD با برنامه ریزی دقیق به طور وحشتناکی اینتل رو تحت فشار و بعدش له کرد.
    اون اینتل به اون بزرگی بود که له شد این که انویدیاست با نصف فشاری که به اینتل آوردن میشه داغونش کرد!!!
    بالاخره زمونه عوض میشه یه روز بازار دست اینتله و انویدیاست یه روزی هم یک تنه AMD.
    تازه AMD در دو جبهه در حال جنگه هر شرکت دیگه ای جاش بود تا الان یکی از این دو جبهه رو رها یا کلا از بین میرفت!!!

    پاسخ
  13. Avatar مجید گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۷:۲۵ ب٫ظ

    خیلی خوب شد این کارت ها فاصله ی حداکثری انویدیا با ای ام دی رو به یه فاصله ی حداقلی تبدیل میکنه و یه تلنگری میشه برای انویدیا که نسل بعد رو با یه جهش وحشتناک مثل پاسکال معرفی کنه …

    پاسخ
  14. Avatar PEJMAN گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۴:۱۳ ب٫ظ

    انگار بنزینه (غیر سوپر)=))=))=))=))=))=))=))

    پاسخ
  15. Avatar XEniX گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۳:۵۴ ب٫ظ

    اگر دقت کنینی میبینی که خیلی از افراد رو طی فیلتر کردن از تیم RADEON کنار گذاشت.همون افرادی که اینتل برای ساخت XE جمعشون کرده!
    یکی از دلایل ضعف گرافیک های AMD استفاده از معماری GCN با قدمت حداقل ۵سال قبل بود که خداروشکر کنار گذاشت و RDNA رو جایگزینش کرد.
    یکی از ضعف های GCN تعداد ROPs اون بود که ماکسیسمم میتونست ۶۴تا باشه ولی RDNA مسلما میتونه تعداد بیشتری ROPs داشته باشه!

    پاسخ
  16. Avatar Phoenixx گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۳:۳۵ ب٫ظ

    ظاهرا ای ام دی از خیلی وقت پیش برای این روزها برنامه ریزی کرده بوده
    امیدوارم این خط و نشون ها در نهایت به کاهش قیمت همه ی کارت های گرافیک و پردازنده ها منجر بشه :-bd
    در غیر این صورت معلوم میشه همه این شرکتا با هم تبانی کردن تا قیمتارو بالا نگه دارن

    پاسخ
  17. Avatar farzad گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۲:۵۸ ب٫ظ

    منم امیدوارم. چون معماری جدید AMD تو گرافیک توان خوبی برای اضافه کردن واحدهای پردازشی بیشتر داره که میتونه اونا رو رقیب 2080 و 2080 تی آی کنه.
    ما که فعلا تا دو سه ساله آینده بیمه کردیم خودمونو. امیدوارم AMD گرافیک های قدرتمندی بده تا قیمت 2080 تی آی به خصوص شکسته شه تا کاربران بتونن خریداری کنن این رده از کارت ها رو.

    پاسخ
  18. Avatar XEniX گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۱:۴۲ ب٫ظ

    خوبه AMD تو این سال ها پیشرفت عجیبی کرده و بازم برای پیشرفت کردن جا داره!!!
    اینبار امیدوارم بازار تک قطبی گرافیک شکسته بشه!

    پاسخ
  19. Avatar farzad گفت:
    ۸ تیر, ۱۳۹۸ در ۱:۲۸ ب٫ظ

    حالا داره میشه یه چیز در خور توجه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.
تبلیغات

آخرین بررسی‌ها

9.2

بررسی گلکسی S21 سامسونگ – کوچکترین و جذاب‌ترین عضو خانواده لاکچری

8.4

بررسی واتر کولر Cooler Master MasterLiquid ML240L ARGB V2

0

بررسی اجمالی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX RTX 3070 OC

8.8

بررسی کیس گیمینگ Cooler Master MasterBox TD500 Mesh

8.8

تماشا کنید: بررسی ایربادز بی سیم TH 5354 تسکو

  1. تالار گفت‌وگو
  2. پرسش و مشاوره

راهنمایی در خرید مانیتور 2k

سلام بنده میخوام از یکی از رفقای نزدیک مانیتور Asus Tuf VG27wq بخرم که نزدیکه یه ماه هست که خریده…

  • مبدل dvi-d به vga

  • آیا SSD رو مادربرد ddr2 کند تر هست؟

  • ریست پی در پی سیستم

  • راهنمایی در رابطه با تنظیمات بورد asus b550f برای اورکلاک 5600x

  • خرید Ssd

کارت گرافیک

سلام خسته نباشید من تازه pc جم کردم و ویندوزشو نصب کردم ولی هر کاری کردم کارگرافیکو نشناخت ن نشون…

  • خرید سیستم برای کار گرافیکی و رندرینگ

  • قیمت کامپیوتر دست دو

  • خرید سیستم

  • در مورد لپ تاپ ASUS K570UD Core™ i7 (8550U) 8GB 1TB NVIDIA 4GB

  • ارز دیجیتال

  • مطلب بعدی حفره امنیتی اینبار در پردازنده های AMD EPYC کشف شده است
  • مطلب قبلی پنل‌های LCD ارزان‌قیمت هم از سنسور اثر انگشت زیرنمایشگر پشتیبانی خواهند کرد
تبلیغات
تبلیغات
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • Ryzen 9 5950X

    مقایسه عملکرد پردازنده Ryzen 9 5950X و Ryzen 5 5600X – میانرده و پرچمدار!

  • بیانیه شماره ۱ کوین نیک

    بیانیه شماره ۱ کوین‌نیک درباره اخبار و حواشی اخیر حوزه ارز دیجیتال

  • گرافیک مرجع RX 6700 XT

    گرافیک مرجع Biostar RX 6700 XT Extreme Gaming با اورکلاک

  • عکس بازی: بهترین تصاویر ثبت شده از بازی‌ها در طول هفته گذشته (شماره 38)

  • سیلیکون Apple M1

    سیلیکون Apple M1 در PassMark – عملکرد بهتر از Ryzen 7 5800X

  • ۴۵

    عکس بازی: بهترین تصاویر ثبت شده از بازی‌ها در طول هفته گذشته (شماره 38)

  • ۳

    مقایسه دوربین ردمی نوت 10 پرو و آیفون 12 – قیمت ملاک کیفیت؟

  • سری Alder LAke ۲

    لاین آپ Alder Lake موبایل افشا شد – سری جدید 55 وات

  • صدور مجوز مذاکره با گوگل، اینستاگرام و واتساپ ۱

    مجوز مذاکره با گوگل، اینستاگرام و واتساپ در ایران صادر شد

  • جزئیات پردازنده Qualcomm Snapdragon 775 فاش شد ۱

    جزئیات پردازنده Qualcomm Snapdragon 775 فاش شد

آخرین مطالب دینو

8 نکته مهم شیک پوشی مد برای اطمینان از این که همیشه خوشتیپ به نظر می‌رسید

با کمک توصیه‌های دنیای مد برای نظم دادن به…

  • اطلاعاتی که دیوید شویمر در رابطه با قسمت ویژه فرندز منتشر کرد!

  • راهنمای محلی اردن: نکات مهمی که برای سفر به این کشور باید بدانید

  • ترفندهای افزایش رطوبت محیط در یک خانه خشک ناشی از سیستم گرمایشی

  • کوکاکولا بزرگترین آلاینده پلاستیکی جهان در حال آزمایش زیست‌پذیری بطری‌های کاغذی

  • برندگان گلدن گلوب 2021 اعلام شدند + لیست کامل

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    سجول گفته است:
    بسته های شبانه رو حذف کردن دوستان به سمت ...چت و...
  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    هر سه واترکولر برای 5800X جواب هست، اولی خوشکل تره ولی...
  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    ببین GTA رو بعید میدونم ولی بعضی بازی های سبک رو...
  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    قبل از اظهار نظر متن مقاله را بخوانید.
  • Avatar
    امیر گفته است:
    آقا سمیه رو چیکارش دارین دلتون میاد سمیه رو ناراحت کنید
۳۲
سیستم پیشنهادی هایلایت
سیستم پیشنهادی حرفه‌ای گیمینگ آئوروس GIGABYTE AORUS
۷ بهمن ۱۳۹۹
۹۶
سیستم پیشنهادی هایلایت
دو سیستم پیشنهادی گیمینگ در رنج بودجه 20 تا 23 میلیون تومان
۷ دی ۱۳۹۹
۳,۵۳۸
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف – به روز رسانی پاییز 99
۱۲ آذر ۱۳۹۹
۵۸
سیستم پیشنهادی هایلایت
سیستم پیشنهادی برای کار با Cinema 4D، Redshift، Octane، و Houdini
۶ شهریور ۱۳۹۹
۷۰
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
سیستم پیشنهادی حرفه‌ای گیمینگ TUF Gaming Alliance
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲۷
سیستم پیشنهادی
سیستم پیشنهادی: همه کاره با بهترین‌های موجود از نظر قیمت
۱۸ تیر ۱۳۹۸
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2021 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » دسکتاپ » کارت گرافیک » و اینک کارت گرافیک های RX 5950 و RX 5850 از AMD برای رقابت

Designed by vvebsite.Com

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود