گوشی گلکسی اس ۲۳ اف ای (Samsung Galaxy S23 FE)

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ – قدرتمند، خوش قیمت و البته Hot!

امروز با بررسی جدیدترین پرچمدار اقتصادی سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی اس ۲۳ اف ای (Samsung Galaxy S23 FE) در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

سامسونگ به تازگی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی سری گلکسی S24 رونمایی کرده است. احتمالاً شما هم مانند ما پس از دیدن برچسب قیمت این گوشی‌ها، به‌خصوص S24 اولترا، زمین و زمان را مورد عنایت قرار دادید و به این نتیجه رسیدید که شاید هرگز نتوانید اینجا از امکانات جذاب پرچمداران جدید سامسونگ در دستان خودتان لذت ببرید.

گریه آدرین برودی در فیلم پیانیست

البته خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت‌های Galaxy AI برای دیگر کهکشانی‌های این شرکت نیز ارائه خواهد شد و این شاید اندکی باعث تسکین درد جدایی ما از S24 Ultra شود.

حالا وقت پذیرش این سوگ رسیده و به همین منظور ما به سراغ بررسی یکی از گوشی‌های دست‌یافتنی‌تر سامسونگ، یعنی گلکسی S23 FE رفتیم. این گوشی را می‌توانیم در دسته محصولات شبه‌پرچمدار قرار دهیم؛ محصولاتی که از نظر مشخصات، به‌خصوص سخت افزار، شبیه به یک گوشی بالارده هستند، اما شرکت‌های برای پایین نگه‌داشتن قیمت، یک سری از مشخصه‌ها را در آن‌ها فدا کرده‌اند.

اس 23 اف ای نسل سوم از گوشی‌های سری فن ادیشن (Fan Edition) غول کره‌ای به حساب می‌آید که به مدت یک هفته برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته بود. ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصل تجربه 7 روزه ما در مجله سخت افزار از این گوشی است. امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید.

مشخصات گوشیSamsung Galaxy S23 FE
ابعاد158×76.5×8.2 میلیمتر 
وزن209 گرم
نمایشگر6.4 اینچ، 120 هرتز، Dynamic AMOLED 2X، روشنایی 1450 نیت
پردازندهاگزینوس 2200 (نسخه داخل ایران)
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه داخلی128-256 گیگابایت
سیستم عاملاندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.0
دوربین50-8-12 مگاپیکسل دوربین‌های اصلی – سلفی 10 مگاپیکسلی
باتری و شارژر4500 میلی‌آمپرساعت – 25 وات
قیمتاز 22 میلیون تومان

بررسی گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ

تماشای ویدئو در یوتیوب

تماشای ویدئو در آپارات

9امتیاز8.7سخت‌افزار9.7نرم‌افزار9.2صفحه نمایش8.9دوربین9.1صدا8.7طراحی9باتری9ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

2 دیدگاه

  1. Avatar m.z گفت:

    خوبیه بررسی های شما اینه که حداقل اون جنس مدنظر برای بررسی رو چندروزی باهاش کار میکنید و بعد بررسی می کنید، الان همجا گوشی رو میگیرن دو سه ساعت بالا پایین میکنن و یه ویدئو میسازن از روی مشخصات فنیش و …، تمام بررسی های دیگه گفتن مشکل داغ شدن حل شده و داغ نمیکنه درحالی که هنوز هم این گوشی تحت کوچک ترین فشاری به دمای خیلی بالایی میرسه و فکر کنم این موضوع رو فقط شما گفتید. پردازنده های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل یک ذاتا مشکل دارن و خیلی داغن حالا هرچقدرم بیان روش کار کنن و بهینه کنن.
    و در اخر بنظرم به بررسی هاتون یه قسمت بنچمارک تحت شرایط مختلف هم اضافه کنید ، مثلا میتونه این باشه، یکبار که گوشی خنکه (یخچال) و یکبار که گوشی در شرایط نرماله و یکبارم زمان گرما و … بنچمارک گرفته شه تا میزان افت عملکرد و کنترل فشار هم در شرایط مختلف مشخص شه.

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      سلام.
      ممنون از توجه و دقتتون. حقیقتا این موضوع برای خودمون هم مهمه، محتوایی که ارائه می‌کنیم بررسی و موشکافی اون محصول باشه. خوشحالیم که مورد قبولتون واقع شد.
      در مورد پیشنهادتون هم ممنون. به نکته خوبی اشاره کردین و سعی می‌کنیم حتما تو بررسی‌های بعدی به این موضوع هم بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.