تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T3 – اقتصادی، جذاب و جدید

ویکو (Wiko) تا امروز برند شناخته‌ای در بازار ایران نبوده است. اما این شرکت فرانسوی حالا با گوشی Wiko T3 به بازار ایران ورود کرده و ما امروز قصد داریم بررسی آن را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

حدوداً 8 سال پیش بود که خبر رونمایی از گوشی‌های جدید ویکو در نمایشگاه MWC 2015 را پوشش دادیم. در آن زمان احتمالا به دلیل بازار محدود، هرگز تصور نمی‌کردیم که روز گوشی‌های این برند در بازار ایران عرضه شود و ما شانس بررسی آنها را داشته باشید. اما حالا یکی از محصولات این شرکت، یعنی ویکو تی3 با گارانتی 18 ماهه عمران تل وارد بازار ایران شده است. این گوشی اقتصادی با قیمتی در حدود 3 تا 4 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

ویدئویی که در ادامه مطلب تماشا خواهید کرد حاصل تجربه 8 روزه تیم سخت‌افزارمگ از کار با گوشی Wiko T3 است. امیدواریم که از دیدن این ویدئو لذت ببرید.

بررسی گوشی Wiko T3

تماشای ویدئو از یوتیوب

8.7امتیاز8.3سخت‌افزار8.8صفحه نمایش8.5دوربین8.5صدا8.9طراحی9.1باتری9ارزش خرید
امتیاز: 4.5 از 5 (13 رای)
کمی صبر کنید...

6 دیدگاه

  1. Avatar مجتبی گفت:

    بهترین گوشی که تا حالا گرفتم قیمتش هم خوبه امکاناتش با توجه به قیمتش حرف نداره

  2. Avatar سام گفت:

    سلام ممنون بابت توضیحات و راهنماییتون من الان یه ماهه این گوشی رو دارم در کل امکانات قابل قبولی داره،ولی الان قیمتش ۴میلیون و هشتصد شده

  3. Avatar علی محمدی بوکت گفت:

    سلام و سپاس از راهنمایی هاتون؛ من این گوشی رو خریدم و دو روز هست که به دستم رسیده؛ گوشی زیبا و جذابیه؛باتریش خوبه؛ داغ هم نمیکنه؛ اثر انگشت خوبی داره؛ تشخیص چهره داره موقع باز کردن قفل؛ اما گویا چراغ نوتیفیکیشن نداره متاسفانه و ضبط صدای تماس هم نداره؛ که اگر اینا رو هم داشت خیلی خوبتر میشد. البته در گذر زمان مشخص خواهد شد ان شاءالله که خوب باشد- خدا قوت

  4. Avatar عادل گفت:

    حیف پول که آدم بده بابت این گوشی

  5. Avatar M o r d a b گفت:

    Hello, thank you very much for the night mode feature of this site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.