تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T50 – اقتصادی جدید در بازار ایران

شرکت ویکو تقریبا شش ماه است که فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده. امروز و در این مطلب با بررسی یکی از جدیدترین گوشی های این شرکت در بازار ایران، یعنی ویکو تی 50 (Wiko T50) در خدمت شما هستیم.

فارغ از تنوع محصولات و سلیقه افراد، این روزها وضعیت جامعه به‌گونه‌ای است که تمایل به خرید گوشی‌های اقتصادی بیشتر از گذشته شده. همین موضوع باعث شده تا شاهد حضور برندهای بیشتر در بازار موبایل ایران باشیم. ویکو هرچند که در بازار اروپا برند نسبتاً شناخته شده‌ای است و فروش خوبی در فرانسه دارد، در ایران یک برند تازه‌وارد به حساب می‌آید.

Wiko T50 یکی از گوشی‌های جدید شرکت ویکو است که در بازار ایران نیز موجود شده و با قیمت خوبی به فروش می‌رسد. ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصل تجربه 10 روزه تیم سخت‌افزارمگ از کار با این گوشی است. البته باید به اینکه اشاره کنیم که این گوشی از تاریخ 22 شهریور تا دوم مهرماه در اختیار ما قرار داشت و به‌دلیل شرایط کشور تصمیم گرفتیم که بررسی آن را به زمان دیگری، یعنی امروز موکول کنیم.  

امیدواریم که از دیدن این بررسی لذت ببرید. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود در خصوص این گوشی را با ما در میان گذاشته و این بررسی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بررسی گوشی Wiko T50

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشا ویدئو از آپارات

8.8امتیاز8.3سخت‌افزار8.8صفحه نمایش8.5دوربین8.5صدا9.1طراحی9.2باتری9ارزش خرید
امتیاز: 4.3 از 5 (12 رای)
کمی صبر کنید...

30 دیدگاه

  1. Avatar اصغر گفت:

    انشالله که همه چی حل میشه من دلم خوشه خودمم تی ۵۰ دارم یه هفته نمی سه که گرفتم خوبه فقط باید وی پی ان بندازم

  2. Avatar اصغر گفت:

    خدا بزرگه

  3. Avatar Seyed گفت:

    هنوز ارزش خرید که ندارن
    اما همیشه رقابت #مفید باعث رضایتمندی بیشتر مشتری میشه
    خسته نباشین خانم نوربخش
    به امید ایرانی بهتر

  4. Avatar البرز گفت:

    خانم نوربخش مثل همیشه عالی.به امید حال خوب برای همه.

  5. Avatar حجت صالحی گفت:

    حجاب قانونی است نه اجباری . زن ابزار بازی مردها نیست . زن کرامت و شخصیت دارد و نیازی به طنازی و خودآرایی در کوچه و خیابان ندارد . آزادی زن به برداشتن یک روسری نیست . اگر این معنای آزادی است پس مردها هم آزادتر شوند و لباس هایشان را کم کنند تا آزادتر شوند .

    • Avatar farzad گفت:

      برده داری هم قانونی بود چون اگر نبود برده ها در خیابان طعمه گرگهای ولگرد میشدند. صاحبان بردگان با عنایت خودشان بردگان رو اسکان دادند تا عزتشان در خیابانها پایمال نشود.
      در افریقای جنوبی هم تبعیض نژاد قانونی بود.
      در آلمان نازی هم برتری آلمانهای آریایی! بر دیگران قانونی بود.
      اجبار نبود که قانون بود.

      قانون این نیست که عده ای به زور اسلحه یه سری چیزها رو که خودشون صلاح میدونند به دیگرن تحمیل کنند. قانون زمانی مشروع است که در عین به رسمیت شناختن حقوق اولیه تمام انسانها، نماینده خواست اکثریت ملت باشد.

      جالبه در همین نگاه شما وقتی میشه در قبال مبلغی به عنوان مهریه، زن رو ساعتی اجاره کرد و اسم “قانونی” صیغه روش گذاشت و حتی این رو مرد متاهل هم میتونه انجام بده، حرف از حفظ کرامت زن توهینی به شعور مخاطب هست. وقتی یه بچه رو میبری شهر بازی، یه پولی میدی که بچه با وسایل بازی اونجا بازی کنه و لذت ببره. حالا مرد به لحاظ همین قانون شما، میتونه پول بده و زنی رو اجاره کنه و باهاش بازی کنه و لذت ببره. اونوقت میگی “زن ابزار بازی مردها نیست”. اتفاقا زن در این قانون شما دقیقا ابزار تحکم و بازی مرد هست منتهی در اون مسیری که شما براش اسم قانون گذاشتی. اگر هم ما میبنیم در جامعه صیغه های قانونی برای مردان متاهل کم هست، به جهت ننگین بودن این کارها در عرف جامعه هست و باعث از هم پاشیدن خانواده میشه. حتی زنان مذهبی و معتقد هم نمیتونند به این کار قانونی شما رضایت بدن.

      • Avatar مهمان گفت:

        خب حالا تو قانون ما باید پول بده تا به قول شما بازی کنه ، شما که مجانی میخواهید بازی کنید دیگه چی میگید
        اگر به رضایت هم باشه چه با پول چه بی پول رضایت ملاکه ، کسی زنو با پول نمیخره ،خود زن باید راضی باشه

        جالبه کسی از ننگین بودن صیغه میگه که تو کشوری زندگی می‌کنه و با عرف و قانونش حال می‌کنه که خیانت عادی ه نیازی به صیغه هم ندارن و خیلی ها اصلا ازدواج نمیکنن و با همه هم هستن و به قدری کثیف که حتی افراد ضربدری رابطه میگیرن ، شما با این دیدگاه تون چطور و با چه شرمی از ننگین بودن صیغه حرف می‌زنین؟؟؟!!! اگر کسی بخواد از صیغه بد بگه اون شما و امثالهم نیستید
        برا خودتون میگید و میبافید خیال میکنید خیلی خفنین و دارین حق زنها رو پیگیری میکنید تا … دیگه بقیه ش بماند

        • Avatar farzad گفت:

          لطفا ادب رو رعایت کن. من اینجا به شخص هیچ برچسبی نمیزنم. چطور شما به خودت اجازه میدی من رو مخاطب قرار بدی و چیزی رو که نمیدونی رو به من نسبت بدی؟
          غرب اصلا بد
          اصلا نابود
          کی داره ازش دفاع میکنه اینجا؟ فرافکنی میکنی چرا؟ من دارم میگم قانونی که دارین ادعا میکنید کاملترین قانون هست چرا ادعای حفظ کرامت زن میکنه! تا تو موضع ضعف قرار میگیرید سریع دست با دامان غرب میشین. بدون تمسک به غرب از قانون خودتون دفاع کنید.
          شما به من نشون بده چطور تو قانونی که میشه یک مرد متاهل بیشمار زن رو اجاره کنه، نام حفظ کرامت زن و خانواده رو رو خودش گذاشته؟

          • Avatar مهمان گفت:

            عزیز اولا بی ادبی به شما در کلام بنده نیست ، فرار رو به جلو نکنید
            در ثانی برای بار اول نیست که نظرات شما رو میبینم که میگید چرا من به شما دیدگاه غرب رو نسبت دادم ، چون قبلا و همین الان بارها و بارها دیدم مواضع شما رو ، تو هر مطلب با ربط و بی ربط میاید از مبانی غربی به صورت ایدئولوژیک تعریف و دفاع میکنید ، جالبه فرد کاملا ایئولوژیک اولین حرفش در برخورد با بقیه چسباندن لقب ایدئولوژیک بودنه ، همین جا هم دم از خواست مردم میزنید و ایده اسلام رو میزنید که مثلا دیدگاه غربی رو تحمیل کنید در حالیکه اتفاقا همون صیغه ای که شما ازش به بدی یاد میکنید از همون خواست های ننگین و خیانت هایی که به عنوان خواست مردم ازش دفاع میکنید و اون مسائلی که در نظر قبلی گفتم و همون خواست هایی هست که شما بی هیچ قید و شرطی ازش دفاع میکنید بهتره
            این دوتاش تا اینجاش معلوم شد کی فرافکنی میکنه و در ضمنش فرار رو به جلو هم داره
            مورد سوم خیلی راحته ، اگه نظر منو بدون حقد و کینه ایدئولوژیکتون خونده بودید باید متوجه میشدید که من از رضایت و کرامت زن حرف زدم و گفتم در حتی همون صیغه رضایت زن شرط اصلی هست ، کسی با پول نمیره بازی کنه ، اتفاقا این نشون میده که اسلام علاوه بر رضایت زن یک احترام ویژه برای زن قرار داده و مرد رو ملزم کرده علاوه بر رضایت مهریه هم پرداخت کنه ، اون شما هستید که به اسم خواست مردم میرید طرف رو فریب میدید و به بازی میگیرید و بازی میکنید بعد میگید خواست خودش بود
            رابعا عزیز دل حرف از چیزی بزنید که در نگاه شما دارای ارزش باشه ، تاهل برای ما مقدس هست ، این اسلام و ادیان هستند که ازدواج و خانواده رو یه اصل مشروع میدونن ، شما که به قول خودتون از بیرون اسلام حرف میزنید و رابطه ای خارج تاهل و ازدواج و خانواده و خیانت و ارتباط ضربدری و … رو خواست افراد و مشروع و قانونی میدونید چه کرامتی در این ارتباطات برای زن قائلید و چه ارزشی برای تاهل و خانواده قائلید که بخواید دنبال کرامت زن در رابطه ازدواج باشید
            ازدواج تا به اینجا حتی به قول شما صیغه ش بهترین روش برای پاسخ به نیازها ، حفظ ارزش و کرامت و با شرط رضایت کامل طرفین و اصلا اجاره نیست بلکه رضایت ه و جلوگیری از خیانت و تباهی و دیگر مسائلی هست که غایت و نهایت دیدگاه شما دنبالش هست
            حالا شما بیاید از ایده ی هر چی مردم بخوان که نتیجه ش همون خیانت ها و … است دفاع کنید

          • Avatar farzad گفت:

            ادب رو رعایت نمیکنی دیگه.
            من واقعا وقتش رو ندارم به تک تک مطالب حاشیه ای شما الان پاسخ بدم و ترجیحا میگذرم.
            بله منم ایدولوژی دارم که بر اساس محوریت انسان، حقوق اساسی انسان، محترم شمردن ازادی های انسان و این دست چیزهاست. تو ایدولوژی بنده من و شما هردو حق داریم اون چیزی رو که از نظرمون درست هست رو انتخاب کنیم در موقعیت برابر.
            بگذریم.

            روش بحث شما واقعا نخ نما شده. هزار بار باید تکرار کرد که اقاجان ما نیومدیم اینجا در مورد روش غرب و اسلامی مقایسه کنیم. مجال این الان نیست و ساعتها میشه حرف زد در موردش.
            سوال من واضح بود و اون اینکه در این قانون کامل چطور به مرد متاهل اجازه داده شده در عین تاهلش، بیشمار زن دیگه رو اجاره کنه؟
            جالبه سعی میکنید با صحبت کردن از کسب رضایت زن، از سوال اصلی فرار کنید. اصلا اینجا سوال این نیست که رضایت زن جلب میشه یا نه. سوال اینکه این چطور قانونی هست که برای ارضای هوسرانی مرد، زن رو حالا شما اسمش رو بزار با رضایت، به عنوان کالای اجاره ای در اختیار اون مرد قرار میده ولو اون مرد متاهل باشه؟ اگه این قانون چنین اجازه ای میده که زن به عنوان کالا در اختیار مرد قرار بگیره، چرا از کرامت زن داره صحبت میکنه؟

            لطفا بدون تمسک به غرب از این قانون دفاع کن. غرب اصلا منحط، بد، نابود، هرروز داره تو منجلاب فساد غرق میشه.
            شما به جای دفاع از قانون ظاهرا دلت پره و داری مرتب بی ربط حمله میکنی. عرض کردم مجال این بحث الان نیست و اینجا نمیشه. لطفا صرفا به سوال پاسخ بده اگه پاسخی داری

          • Avatar مهمان گفت:

            شما انگار صدبار هم که بهتون بگن بازم حرف خودتو میزنی
            اگه رضایت داشتن به همراه مهریه اجاره کردن هست خوب به هر شکل دیگه باشه از اون اجاره بدتره ،جنابعالی میخوای اسم اجاره رو به زور بچسبونی به این قضیه مگه از رضایت و تعهد در کنار هدیه مادی چیزی بالاتر هم داریم ، شما از آزادی چیزی بالاتر از رضایت دو طرف رو میخواید؟ ما هم میگیم رضایت در کنار تعهد
            در نگاه شما با همون نگاه اومانیستی تون به صرف رضایت و خواست دو طرف هر رابطه ای رو درست میدونید پس ایراد کجاست
            گفتم اگر به فرض محال ایرادی هم وارد باشه و اگر کسی هم در جایگاه ایراد گرفتن به این مساله باشه فردی که دیدگاهش عدم ارزشمندی تاهل ازدواج و تعهد هست و روابط خارج از چارچوب و خیانت دو طرف و حتی (از این کلمه و بیانش بدم میاد) خیانت های ضربدری رو بخاطر خواست و رضایت طرفین رو حتی بدون همون صیغه درست میدونه نمیتونه به این موضوع ایراد بگیره
            به قول معروف آبکش به کف گیر میگه سوراخ سوراخ
            ولی البته خوبه بالاخره اقرار کردید که یه فرد به شدت ایدئولوژیکی هستید ، یک اومانیست ایدئولوژیک

          • Avatar farzad گفت:

            شما دایه قوانین الهی داری. قانون الهی باید به نحوی باشه که یه نقطه هم نشه توش گذاشت. جالبه قانون الهی رو میای با قوانین منحط غربی مقایسه میکنی و میگی صیغه بهتر از نبود صیغه هست.
            بازم با این مقایسه داری از پاسخ اصلی فرار میکنی. بازم تکرار کنم؟ چرا در قوانین الهی شما چنین حقی به ذات به مرد اعطا شده؟ اصلا مهم نیست اسمش صیغه باشه یا اجاره، با رضایت باشه یا بی رضایت. الان مثلا قانونی باشه که بشه با کسب رضایت انسان، در مقابل مبلغی پول، اون انسان رو برای مدت مشخص انداخت تو قفس. حرف من اینکه آیا این قانون به ذات خودش آیا میشه درست باشه یا نه؟
            شما باید اول پاسخ بدی با این قانون موافق هستی. که خب ظاهرا موافق هستی. سوال اینجاست که چرا راه هوسرانی مرد رو این قانون شما باز و قانونی کرده؟ اصلا مهم نیست تو غرب ضربدری هست یا بعلاوه ای، این پاسخ من نیست. سوال دوم هم اینکه وقتی زن رو میشه با عنوان کالای اجاره ای باهاش برخورد کرد، چرا اسم حفظ کرامت زن روش گذاشته میشه؟ جوابش این نیست که رضایت زن جلب میشه. به جای اینکه تو قوانین بیان از حمایت از زنان آسیب پذیر صحبت کنند که عامل اصلی در رضایت دادن زنان برای چنین کاری همین اجبارهای زندگی هست، میان این زنان که چاره ای جز این کار ندارند رو قانونی در اختیار مردان هوسران قرار میدن.

            شما پاسخ مستقیم بده. اصلا مهم نیست من ایدولوژی دارم یا ندارم. اینها پشیزی ارزش نداره. اومانیستی یا غیر اومانیستی، الهی یا غیرالهی، اسلامی یا مسیحی، شیعی یا سنی و …

      • Avatar SABA گفت:

        فقط یک کلام، ای کاش قانون فقط برای مردم نبود، برای مسئولین هم بود. به امید رهایی از تاریکی.

        • Avatar مجتبی گفت:

          دقیقا. قانون فقط برای مردم عادی هست. بدتر اینکه قانون میزارن و راه فرار هم واسه خودشون باز میکنن

      • Avatar هوتن فرهمند گفت:

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    • Avatar محسن شکاری گفت:

      تموم شد؟ #…

  6. Avatar رضا عقلمند گفت:

    بررسی عالی بود خانم نوربخش خسته نباشید
    بنظر من رقابت سختی با برند نوکیا پیدا میکنه هم از لحاظ برند اروپایی هم نام شناخته شده نوکیا , با توجه به قیمت زیره 6 میلیون در برابر نوکیا G21 شانس کمتری داره
    البته گارانتی و پیدا شدن لوازم جانبی هم نقش زیادی در انتخاب داره

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      سلامت باشید آقای عقلمند. ممنون از توجهتون.
      دقیقا رقابتشون خیلی نزدیکه. یه‌جاهایی نوکیا بهتره و یه جاهایی ویکو. اما از نظر سخت‌افزاری T50 پردازنده بهتری داره و تو این بازه قیمتی این موضوع واقعاُ مهمه.
      نکته آخری هم که گفتین واقعاُ مهم و تأثیرگذاره تو انتخاب.

  7. Avatar آرمین گفت:

    خسته نباشید خانم نوربخش عزیز، مرسی از این بررسی جالب گوشی، من تا حالا آشنا نبودم با این مدل گوشی که الان دیدمش و جالب بود برام.
    واقعا جای خالی بررسی های خوب شما حسابی حس میشد توی سایت.

    بررسی عالی و درجه یک مثل همیشه.

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      ممنونم آقای ابیشی عزیز. سلامت باشید.
      تو بازار ایران جدید به حساب میان نسبتاً و می‌تونن رقابت رو جالب‌تر کنن.
      امیدوارم که انرژی‌ای باشه برای ادامه و انتشار بررسی‌هایی که منتشر نکردیم این مدت. ✌

  8. Avatar معصومه گفت:

    اوا
    یه نگاه تو آینه بکن خیلی شکسته شدی
    چرا؟

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      واقعاً براتون سؤاله که چرا؟ اینکه با این شرایطی که داریم زندگی کنیم و شکسته نشیم از نظر من عجیب‌تره.

      • Avatar مجیدرضا رهنورد گفت:

        براش سؤال نیست … حقوق می‌گیره، باید هم *** بزنه …
        اتفاقاً این جماعت، وقتی زیبایی رو می‌بینن به این مسائل می‌پردازن …
        پس وقتی با این کامنت‌ها مواجه شدید بدونید به هدف زده‌اید و فشاری شده‌اند …
        پ. ن: نتم … بقیه همچین مشکلی ندارن؟

      • Avatar سارینا اسماعیل‌زاده گفت:

        اسم خودش هم گذاشته معصومه! اگه واقعاً زنه از حسادت فراوان اینو گفته بس که خودشو توی زرورق می‌پیچه … اگر هم فیک و مرد باشه که مشخصه چه کسی پشت اون اکانته

  9. Avatar niloufar گفت:

    سلام خسته نباشید
    ایشالا بررسی بعدی با حال خوب و بدون حجاب اجباری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.