پرچمداران NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti و RTX 2080 که به تازگی معرفی شده اند، احتمالا در تاریخ 17 سپتامبر بررسی می شوند. با این وجود برخی از رسانه ها، بنچمارکهایی از این کارت گرافیک ها را منتشر کرده اند که به بازی های روز در دقت 4K اختصاص دارد. جالب است بدانید که NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti و RTX 2080 برای بازی در دقت های 4K/UHD طراحی شده است. به طور میانگین، مدل های جدید به نسبت سری GTX دارای 47% افزایش پرفورمنس هستند. همانطور که می دانید، با توجه به استفاده از سخت افزارهای متفاوت، بررسی ها دارای نتایج متفاوتی هستند؛ از این رو سیستم و پیکربندی سیستم این بررسی دارای سخت افزارهایی به شرح زیر است:
مادربرد: ASUS X299 Rampage VI Apex
پردازنده: Core i9-7900X
حافظه رم: Corsair 16GB DDR4
سیستم عامل: ویندوز 10 نوع 64 بیتی
در ادامه به سراغ مقایسه کارت گرافیک های NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti و RTX 2080 با مدل های GTX 1080 و GTX 1080 Ti می رویم.
آقا شما که تو سایتایی که مربوط به کارت گرافیک هست دیدگاه اضافه میکنید همش چرت وپرت مینویسید مثلا تو همین سایت بحث مقایسه دو کارت گرافیک شما ها اصلا در مورد این مقایسه حرف نمیزنید و اصلا معلوم نیست چی مینویسید و فقط به فکر رو کم کنی هستین واقعا تاسف باره
همون توجیه و اختلاس و ملاحضات و اول و دوم و… پارسی نیست داداش عربیه?
انتشار داده شده توسط خود شرکت سازنده یعنی حسابی اینها رو جدی نگیرید.(شرکت ها هیچ وقت قابل اعتماد نیستند)
قرار اینه که بعد از دو سال از نسل قبل باید سری XX80 یا اینجا 2080 باید 20 تا 30 درصد قویتر از XX80TI یا اینجا 1080TI باشه که نیست. اگه یک سال بین دو نسل بود مثل سری 700 به 900 شاید ولی اینجا این نیست درضمن 400 دلار بیشتر باری حدود 10 تا 15درصد یا 700 تا 800 دلار برای 35 درصد افزایش سرعت اصلا اصلا نمی ارزه (حتی با 50 درصد افزایش که خیلی خوشبینانه است هم نمی ارزه)قیمتشون با سرعتشون اصلا با هم جور درنمیاد.
با توجه به اینکه انویدیا گفته سری قبل مکمله سری جدید هست پس نمیشه خیلی به کاهش قیمت امید داشت درسته؟ من سال گذشته میتونستم 1070 بخرم جاش کنسول خریدم خیلی ازش لذت نبردم، الان حد اکثر بتونم 1050ti بخرم که نه آینده داره نه 1080p همین الانم میتونه فریم خیلی خوبی بده حالا سری 20 هم با rtx بیاد باز باید بشینیم حسرت اونور ابیارو بخوریم مثل همیشه از تکنولوژی عقب مثل همیشه افسرده
پارسی را درست بنویسیم:
توجیه درست است، نه توجیح.
اختلاس درست است، نه اختلاص.
ملاحظات درست است، نه ملاحضات.
گذاشتن درست است، نه گزاشتن.
گاها ً، دوما ً، سوما ً و … نادرست اند زیرا چسباندن تنوین و دیگر اِعراب عربی به واژگان پارسی اشتباه است.
نیازی به استفاده از واژگان غیر تخصصی که چندین معادل در زبان پارسی دارند، نیست. پس به جای پرفرمنس، کمپانی، پارت، رنک، کامنت و دیزاین باید گفت کارایی/کارکرد/عملکرد، شرکت، بخش/قسمت/قطعه، رتبه/رده، نظر و طراحی.
دوست عزیز شما که در بحث چند هفته پیش حضور نداشتید چرا میایید وسط مداخله میکنید.
گفته دقیق من این بود :
“”من با معیار دلار 10-15 تومنی نمگیم گرونه با مقایسه سایر گرافیک ها و قیمت هاشون میگم یعنی این گرافیک به اندازه 7-8 تا گرافیک RX 580 8GB ارزش داره؟ خیلی هم شاخ باشه فوقش 50% از 1080 ti بهتر خواهد بود””
و آقای آریایی در پاسخ جواب دادن:
“”عزیز شما بنچمارکها رو و اطلاعات این مدت رو خوندید؟ بین 150% از GTX1080 قوی تره.قدرت به کنار فناوری RTX، هوش مصنوعی و… صدها چیز دیگه داره.شما نمیتونید توجیه کنید. اطلاعاتتون رو در این زمینه بالا ببرید. پیشنهاد میکنم بنچمارکها و مطالب قبلی رو بخونید””
و من هم پاسخ دادم:
“”من رو هوا حرف نزدم منم مثل شما سایت های مرجع خودمو دارم که به اطلاعاتشون استناد میکنم .
در ضمن اینا که میگید هوش مصونوعی و قدرت 150% بیشتر و “”صد ها چیز دیگه!!””و … سیاه نمایی هست در طول تاریخ کمپانی انویدیا هیچ وقت در عرض یک دو سال قدرت گرافیکش به 2 برابر مدل های قبلی افزایش نداده شما میگید 2.5 برابر شده(150% بیشتر شده)
قدرت کلی RTX 2080 به اندازه 22% بیشتر از gtx 1080 هست
https://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=4022&gid2=1701&compare=Nvidia%20GeForce%20RTX%202080-vs-Nvidia%20GeForce%20GTX%201080
من گفتم 50% چون بهینه اجرا شدن گیم هارو ملاک قرار دادم نه صرفا قدرت پردازش .
و در آخر خطاب به شما آقای آریایی سعی کنید بی طرفانه مطلب منتشر کنید
خیلی ها اینو به شما گفتن که با طرفداری از اینتل یا انویدیا یا … مطلب مینویسید
در هر حال ممنون که توجه میکنید و پاسخ گو هستید””
حالا این وسط بحث شما چی هست که پاسخ بدم.
آقای آریایی گفته بودن که 150 درصد از 1080 قویتزه، الان تو این بنچمارکها 2080 ti بیشتر از صد در صد از 1080 قویتره
ضمن اینکه اگر قدرت خالص پردازش رو در نظر بگیریم یعنی : هسته های tensor و rtx، باید بیشتر ازین بنچمارکهای گیم قدرت داشته باشه
منظورم اینه که اگر برنامه ای باشه که از هر سه تکنولوژی به کار رفته در کارت گرافیک بصورت همزمان استفاده کنه، اختلاف خیلی بیشتر میشه(از لحاظ قدرت پردازش و نه فقط فریم دهی تو بازی)
فرزاد جان به واقع دلم واسه شما و دیگر دوستان تنگ شده بود. کوتاهی از بنده بود در ارتباط ، به بزرگی خودت ببخش
ایمیلم هست The.12th.leader@gmail.com ولی بزار اسم سایت رو اینجا نگم هم به دلیل ملاحضاتی که ممکنه به عنوان تبلیغ برداشت شه و هم اینکه تازه بخش پرفرمنسش و طراحی و ساخت یه سری نرم افزار تحت ویندوزش برای انتقال اطلاعات حجیمش تموم شده و هنوز یه سری ایرادهای جزئی داره! ,ولی به خاطر تو دوست عزیزم اگه اصرار داری حاضرم ملاحضات رو بزارم کنار و اسم سایت رو بنویسم:x
ولی خدا رو شکر با وجود اینکه 50 پست برا تست بیشتر نزاشتیم که ایراد ها رو بفهمیم . رنک الکسای سایت توی جهانی زیر 3 میلیون اومده و رنک ایران هم زیر 75000 .=))=)).
اسم سایت رو توی ارتباطی غیر از public ، به روی چشم میگم . و همچنان منتظر نظرات صریح . منطقیت هستم.
دوست عزیز من منظورم فقط شما نیستید توی این مدتی که این گرافیک ها معرفی شدند بعضی جا ها هم گفته شده بود که انویدیا یه هم چنین ادعایی داره اینجا که بنچمارک ها معرفی شدن من گفتم که انویدیا همچین ادعایی نداره نگفتم شما گفتید منم دنبال بحث بی مورد نیستم
چه افزایش فریمی نسبت به نسل قبلی داشته!:emoji6 واقعا عالیه موندم چطور بعضیا میگن این افزایش کافی نیست
دانیال عزیز
1- خب یه چیز طبیعی هست که افزایش 50% در عملکرد یه جهش مناسبی تو هر نسل حساب میشه. شما اینجوری گفتی : ” الان بعد 2-3 هفته خبر میدهید به طور میانگین 47% از مدل های قبلی بهتره :emoji1. حدس خوبی زده بودم=))” همین اموجی هایی که شما استفاده میکنی با توجه به سابقه شما در طرفداری از قرمزها باعث القای این حس به مخاطب میشه که شما همین 50% رو چندان مهم و قابل توجه نمیدونی. شاید هم واقعا این منظور رو نداری. ولی چون اینجا به صورت نوشتاری هست و حالت بدن و صورت و لحن صحبت خیلی نامعلومه باعث میشه حس متفاوتی از اون حسی که شما داری به بقیه منتقل بشه. این نرمال هست برای همین گاها به سری سو تفاهماتی پیش میاد.
2- 150% قویتر هست ولی نه تو توان عادی raster. کسی اینو بگه بی راه نگفته. ولی اون چیزی که ما دنبالش هستیم پرفورمنس عادی هست که تو همون مطلب هم به وضوح همین پرفورمنس 50% معلوم بود. هرچند خود من انتظارم کمتر از 40% بود.
3- بسیار عالی
4- منظور من از سن، هیجان و تجربه هست نه دانش. این اقتضا سن هست و باعث نظرات هیجانیتر میشه. سن بالاتر نشون دهنده دانش بیشتر نیست. اینا مونده تو قدیم دیگه =smile
5- قیمت گران انویدیا تا حدودی درسته ولی خب به خاطر رقیب نداشتن هست. همین اینتل تا دیروز گنجشک رو رنگ میکرد جای قناری میداد. حالا چی شده 8 هسته ای رو میخواد با قیمت زیر 500 دلار بده. معلومه به خاطر عملکرد درخشان رایزن. تو گرافیک هم همینه.
6- AMD شرکت بزرگی هست. منتهی در زمینه گرافیک چندین ساله نتونسته رقابت مناسبی با انویدیا بکنه و اتفاقا این داره به ضرر ما تموم میشه. الان من خودم سیستم بخرم میرم 2700اکس میخرم. کی بدش میاد قیمت مناسب و کارایی بالا رو باهم داشته باشه. من امیدوارم AMD بتونه دوباره به رقابت برگرده و یکه تازی انویدیا تموم بشه.
شما خودت رو بزار جای یه مشتری که پول داره و میخواد یه سیستم برای 4کی ببنده. همین AMD چی داره برای این مشتری ؟ باز انویدیا یه چیزی داره. هرچند گرون ولی خب بالاخره بودن یه چیزی بهتر از نبودش هست.
درست میگی، نظر قبلی من کمی بیش از اون چیزهایی بود که شما تو کامنت اول بیان کردی.
شما وارد بحث نشید بهتر هست
بجای لغت ” بعضی ها ” اسمم رو بکار ببر جوابتون را بدم
من گفتم زمان ارائه اخبار اولیه ” آقای آرییایی ” در جواب من گفته بود 150% سریع تره ولی چون من گفته بودم 50% قوی تره .
من نگفتم ” انویدیا ” گفته؟؟ این رو از کجا در آوردید:emoji1;)
1- اینکه چند نفر با من موافق یا مخالف هستن . ربطی به بحث من وشما نداره .
2- بحث ” فرافکنی” رو نفهمیدم اصلا چی رو دارید میگید
3- لینک خواسته شده = در بحث””” تاریخ عرضه و قیمت کارت گرافیک های MSI RTX 20 “”
https://www.sakhtafzarmag.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9/25925/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-msi-rtx-20
به آخرین نظری که در پاسخ به من دادید توجه کنید اون موقع من گفتم 50 درصد پیشرفت ولی شما در پاسخ بهم گفتید، خیر 150 % افزایش قدرت
امیدوارم اشتباه سهوی بوده نه از روی طرفداری
به هر حال ممنون که دارید بدون چشمداتی ، رایگان اخبار منتشر میکنید :-bd
درود جناب 12. نیستی آقا؟
خوشحالم حضورت رو میبینم دوباره.
راستی من نام سایتتون که مختص بازی بود رو فراموش کردم. متاسفانه ایمیلت رو هم نمیدونم چیه که ارتباط داشته باشم باهات. البته قبلا ایمیل داده بودیم ولی پیدا کردنش کار سختیه.
لطف کنی این دو مورد رو بگی ممنون میشم.
عزیز خدارو شکر که همگی دوستان اینجا با نقطه نظر شما مخالف هستند. لطفا فرافکنی نکنید. در نظر شما به وضوح درج شده و با بردن نام کس دیگری دارید جو میدید. هیچ وب سایتی گفته نشد که عملکرد نسل جدید دقیقا 150% بالاتر از نسل قبل است. این صحبت شما بود. قیمت گذاری با توجه به فناوری های به کار رفته کاملا طبیعی هستش اما با وضع کشور ما خرید برای همه سخت است. انویدیا الان رقیبی ندارد و افزایش حدودی قیمت با یک حباب هم متاسفانه به دلیل نبود رقیب است. هیچ اطلاعات غلطی در طول این مدت منتشر نشده خدارو شکر.اگر یک اشتباه فنی هست با لینک و مدرک نشون بدید که ما کجا مطالب اشتباه فنی منتشر کردیم.
بعضی ها میگن انویدیا گفته 2 تا 3 برابر نسبت به نسل قبل قوی تر
کی انویدیا همچین حرفی زد؟
البته که تعریف های انویدیا از گرافیک یا محصولاتش بیشتر از واقعیت و با اغراق هست همه ی شرکت ها همینطور هستند
طبق این بنچمارک ها اگر درست باشه گرافیک 2080 ti نسبت به 1080 ti در فریم ریت 43.51 درصد افزایش عملکرد داشته (میانگین 8 بنچمارک بین دو این دو گرافیک)
اگه بخوان میتونن 2 یا حتی 3 برابر هم قوی تر بسازند ولی طی یک نسل این کارو نمیکنند فقط اگه قیمت ها رو در نظر بگیری با افزایش 2 یا 3 برابری هیچکس اینقدر هزینه نمیکنه با اینکه شاید نسبت به افزایش عملکرد قیمت گذاری شده باشه و منصفانه باشه و طرف پول مثلا 3 تا 1060 رو بده یک 2060 با عملکرد سه برابر بگیره ولی جهش بزرگ در قیمت مشتری ها رو کاهش میده
انتظار من 20 تا 50 درصد قدرت پردازشی و حدود 50 درصد در بهینه اجرا شدن گیم ها .
ولی این شما بودید که چند هفته پیش با ذوق و شوق بسیار میگفتید 150% قدرت پردازشی بالاتری داره .
( اگر خواستید لینک مربوطه رو هم بیارم )
شما هم مثل دوستمون خوب بحث عوض میکنید .
من نه افزایش قدرت 50 کم میدونم و نه فناوری های جدید .
بحث من
1-انتشار اطلاعات غلط از روی هیجان یا جانبداری انویدیا
2- قیمت نامعقول و گرانفروشی انویدیا
این صحبت های شما هیچ کدام در متن قبلی من نیست :-bd
بزارید به شما قدم به قدم جواب بدم
1- دوست عزیز شما در عوض کردن بحث استاد تمام حساب میشوید . من نگفتم 50 % ” کم هست ” و نگفتم ” فناوری های تنسور و ار تی ” ناچیز هست این هارو از کجا در میارید .
2- این من نیستم که از روی هیجان بحث میکنم . من گفتم زمان انتشار اخبار اولیه . بعضی ها گفتن قدرتش 150% بیشتر یا همون ( 2.5 برابر ) هست . شما گفتی ” هیچ کس نگفته ” ( خواستی مدرک بیارم کی گفته و کجا گفته )
3- درست هست که من در ” اکثر” موراد طرفدار AMD هستم . اون هم بخاطر نسبت قیمت به امکاناتش. هر جا لازم باشه از اینتل و انودیا طرفداری میکنم . الان تو این وضع اگه کسی ازم بپرسه 1060 بخرم واسه گیم یا 580 میگم 1060 بخاطر قیمت پایین تر تو ایران .
4- سن من هم 23 هست . شما اگه نمیگفتی هم میفهمیدم ” دهه شصتی” هستید . حالا چون سن تون بیشتر هست .دلیل دانش بیشتر نیست . میخواهی 120 ساله باشی . باش . صحبت منطقی سن و سال نداره
5- و در آخر بازم میگم شما یا زرنگی تمام بحث من رو که در مورد ” قیمت گران ” هست عوض میکنید به AMD ربط میدید .
خب دوست عزیز . الان ای ام دی هم داره تو سی پیو با ااینتل رقابت میکنه . از طرف دیگه با انویدیا تو گرافیک . بعد از اون ور بازار کنسول رو نمیخاد از دست بده . انویدیا تو 2 سال یک نسل گرافیک میده . ای ام دی 2 تا . حالا غیر از این ها AMD در بخش SSD , و بخش RAM هم محصول میده . اینکه تولید گرافیک های 7nm حدود 6 ماه عقب تر از نسل 2000 جای تعجب نداره .
انویدیا هست که داره از این شرایط سوء استفاده میکنه
6 – بازم انتظار دارم بیایید دوباره بحث عوض کنید به جاهای نا معلوم دیگر:-bd
اینم یادم رفت بگم. عزیزان دلی که فقط تعداد فریم رو نگاه می کنید. همین الان تعداد فریم این 2 نسل را در زمانی اجرای HDR بازیها مقایسه بکنید. نسل قبلی در اجرای HDR ضعف داره و این مشخصه. ولی این ضعف کاملا در نسل جدید برطرف شده.
به نظرم تورینگ نسبت به پاسکال که خودش هم شاهکاری بود در زمان معرفی پیشرفت خیلی خوبی داشته.
سلام فرزاد عزیز امیدوارم حالت خوب باشه و ایام به کام
خیلی وقت بود اخبار این سایت رو چک نمیکردم به دلیل مشغله زیاد (خودت که در جریان هستی 🙂 بعد از مدت ها امروز اومدم یه چک کنم ببینم چه خبره
دیدم شما نظر دادی. خیلی خوشحال شدم و گفتم یه عرض ادبی کنم.
خدای من. 2080ti حتی از SLI 1080 هم قویتره.
به نظر من این نسل پیشرفت بسیار خوبی نسبت به نسل قبل داشته. این نکته رو باید در نظر داشته باشید که ((( فقط ))) تعداد فریم مهم نیست که تازه تو همین بحث هم بسیار رخوب عملکردن. این نکته رو در نظر داشته باشید با کمک فناوری RT و هوش مصنوعی کیفیت هر فریم از بازیهایی که با کمک این 2 فناوری ساخته میشه قابل قیاس با نسل قبلشون نیست.
بعضی از دوستان سخت در اشتباه هستن و این وسط اول تا آخر فقط به تعداد فریم نگاه می کنند که به نظر من استباه می کند. در آینده نزدیک بازیها برای استفاده از این 2 فناوری ساخته میشن و کیفیت تصویر هر فریم رو باید با نسل قبل قیاس کنی که قطعا اصلا قابل مقایسه نیستن.
باز هم میگم، از این لحظه نسل به بعد ( تورینگ) در دنیای کارت های گرافیک فقط تعداد فریم نیست که اهمیت داره. بلکه کیفیت تصویر ارائه شده هم مهم هست. اگر این نسل هم مثل نسل قبل فقط هسته های cuda داشت و از این 2 فناوری مهم محروم بود ، بله ، اون وقت فقط باید می نشستیم و تعداد فریم رو مقایسه می کردیم و رای می دادیم.
هوش مصنوی و فناوری RT به واقعی تر به نظر رسیدن تصاویر نقش مهمی بازی خواهند کرد.
تو عصر جدید کارتهای گرافیک که شروع کنندش همین کارتهای تورینگ هستن ، همه چیز که تعداد فریم نیست.
اقای اریای البته خودش پاسخ میده.
دوست عزیز من 33 سال رو رد کردم. به جهت علاقه شدیدی که به کامپیوتر دارم اینجا نظر میزارم و قصدم اینکه منطقی و به دور از تعصب آدم نقد وبررسی کنه. سوابق هم مشخصه. من همون شخصی هستم که همیشه سری رایزن رو به جهت قدرت و قیمت برتر از اینتل دونستم.
تو مطلب قبلی هم گفتم که احساس میکنم سن شما بسیار پایینتر از منه و این اقتضای سنی میتونه باعث نظرات هیجانی شما بشه. من دیگه این مراحل رو رد کردم رفته. کاش اون موقع یکی پیدا میشد و با نظرات من مخالفت میکرد و من ازش چیزی یاد میگرفتم.
قصد مخالفت نیست عزیز. ما نیومدیم اینجا باهم کشتی بگیریم و شونه همو به خاک بمالیم. سعی کنیم همیشه از موضع خودهمه چیز دانی و تعصب بیاییم پایین و نظر بدیم تا از همدیگه یاد بگیریم. دوستانی اینجا بودن و هستن که به شخصه من ازشون یاد گرفتم و امیدوارم این عزیزان بازم بیان و تو مباحث شرکت کنن.
تو خود دنیا هم خریداران 2080ti فکر نکنید که زیاد میشه. 2080 و 2070 به نظرم کارتهای پرفروشی خواهند بود. قیمتشون میتونست کمی پایینتر باشه موافقم، ولی خب وقتی رقیبی نیست پس انتظاری هم نیس.
ولی انصاف نیست اگه یه نسلی 50% بهبود عملکرد داشته رو ما اونو کم بدونیم. خود پاسکال خیلی قوی بود. 50% قویتر از پاسکال بدون RT و Tensor به نظرم موفقیت بزرگی هست. و من به شخصه انویدیا رو تحسین میکنم. وگرنه قیمت پایینتر رو منم استقبال میکنم
یه سر به نظرات اون خبر بزن
میفیهمی کیا میگفتن 150% قوی تره .
حالا مجبورم اسم ببرم . آقای آریایی میگفتن
درضمن گرون فروشی انویدیا رو با هیچ استدلالی نمیتونید توجیح کنید . این دیگه بستگی به هر شخص داره که با وجود اطلاع از موضوع از سری 2000انویدیا خرید کنه و به این سیاست ها صحه بزاره یا با نخریدن نشانه اعتراضشو نشون بده .
البته تو ایران با این اوضاع شمار اندکی میتونن 15- 20 میلیون واسه یه 2080 یا 2080 ti بدن .
شما بازم اومدی ” مخالفت کنی ” ؟؟. :emoji1=)):smiley3;)
عزیز شما انتظار داشتی چند صد درصد پیشرفت داشته باشد؟ نزدیک 50% در برخی بازی ها بوده مگه کمه؟ یک معماری جدید با نزدیک به 50% بهبود و اضافه شدن فناوری RealTime ray tracing و کلی فناوری دیگر…هوش مصنوعی…دیگه باید چی اضافه میکرد؟اگه قرار بود 800% بهتر باشه به نسبت نسل قبل که همین الان باید کارت گرافیک های فعلیمون رو میریختیم سطل آشغال. قبل از هر چیزی کمی مطالعه کنید بدون جانب داری. دیگه چقدر مگر باید پیشرفت کند یک معماری جدید به نسبت معماری پیشین
چه فایده وقتی همین کارت ها وارد ایران بشه قیمتی بالای 20 میلیون دارن. همون 1080 رو هم نمیشه خرید. فقط یه عده بی غم میتونن بخرن.
دو سه هفته پیش هیچ کس نمیگفت دو برابر قویتره. اون بنچمارکها برای حالت آنتی آلیازینگ بود که با هسته های تنسور انجام شده بود. تو همون تست ها بدون آنتی آلیازینگ حدود 50% کارت 2080 از 1080 قویتر بود که الان همین نتایج تقریبا همون ها رو تایید میکنه.
اتفاقا تو یوتیوب موج منفی زیادی راه افتاده بود که این سری 2000 نهایتا 20 تا 30% بهتر از نسل قبله و بیشتر هایپ شده.
اگه تورینگ 50% بهتر از پاسکال باشه با توجه به داشتن قابلیت های جدید از جمله RT و پردازش هوش مصتوعی با تنسور و در نظر گرفتن اینکه لیتوگرافی از 16 نانو به 14 نانو رسیده، این عملکرد به نظر من کاملا قابل قبول هست. مطمئنم بررسی کننده ها هم رضایت خواهند داشت.
و فعلا رقیب قرمز داره دور خودش تاب میخوره. همین تاب خوردن شرکت محبوب شماست که باعث میشه سبزها دستشون تو قیمتگذاری بازتر باشه.
یادش بخیر . دو سه هفته پیش بود. میگفتن این گرافیک ها نسبت به مدل های قبلیشون 2 برابر یا 2.5 برابر قوی تر هست .
من هم گفتم دوستان ، گول این حرف هارو نخورید بزارید تست های مستقل انجام بشه نتایج بیرون بیاد .
حدود 50% در گیمینگ بهتر خواهد بود. الان بعد 2-3 هفته خبر میدهید به طور میانگین 47% از مدل های قبلی بهتره :emoji1
حدس خوبی زده بودم=)) . کافیه 2-3 سال اخبار این کمپانی هارو دنبال کنید شما هم همه چیز دستتون میاد .
حالا بحث اینه که افزایش قدرت گرافیک حق مشتری هاست ( انتضار نداشتیم که پس رفت کنه:)) ولی این قیمت گذاری در نسل های قبلی رخ نمیداد . یعنی مدل های جدید بعد از مدتی به قیمت نسل قبل می رسید. اما این بار ….
2080Ti دو برابر 1080 قدرتمنده.دقیقا 4K رو میخوره.
خب پس با این شرایط انتظار میره که 2070 در حد 1080ti ظاهر بشه.
:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((