قسمت جدید رویداد State of Unreal اپیک با خبرهای ویژه از آنریل انجین به زودی پخش خواهد شد. در این پخش زنده، عوامل رده بالای اپیک درباره برنامههای آینده خود صحبت خواهند کرد. در ادامه با جزییات بیشتر همراه ما باشید.
- دموی فنی خارق العاده آنریل انجین 5 – نمایش تواناییهای نسل جدید
- حالت Ultra Quality فناوری DLSS انویدیا در آنریل انجین 5 مشاهده شد
- Unreal Engine 5 معرفی شد: نمایشی خارقالعاده از گرافیک نسل بعد بر روی پلی استیشن 5
قسمت جدید رویداد State of Unreal اپیک
«اپیک» (Epic) در توییتر اعلام کرده است که تا هفته آینده قسمت جدیدی از رویداد State of Unreal پخش خواهد شد و هواداران را با اخبار هیجانانگیزی از «آنریل انجین» (Unreal Engine) آشنا خواهد کرد.
پخش زنده این برنامه در تاریخ 16 فروردین 1401 (5 آوریل 2022) در ساعت 19:30 عصر به وقت ایران (11 صبح به وقت شرقی) در پلتفرمهای «توییچ» (Twitch) و «یوتیوب» (YouTube) خواهد بود و در طول پخش عوامل رده بالای اپیک آن چه را که برای آینده بازیها در نظر گرفتهاند، بررسی خواهند کرد. افراد زیر کسانی هستند که در برنامه حضور خواهند داشت:
- «تیم سوئینی» (Tim Sweeney) مدیر عامل اپیک
- «کیم لیبرری» (Kim Libreri) مدیر ارشد فناوری
- «دانا کاولی» (Dana Cowley) مدیر ارتباطات
- «نیک پنواردن» (Nick Penwarden) معاون مهندسی
- «زاک پریش» (Zak Parrish) سرپرست بخش هنر فنی
- «تدی برگزمن لیند» (Teddy Bergsman Lind) مدیر ارشد Quixel
- «سیرد د جانگ» (Sjoerd de Jong) مدیر توسعه و انجمن سازندگان
در اطلاعیه وبسایت رسمی آنریل انجین آمده است:
در 5 آوریل برای پخش زنده برنامه State of Unreal به ما بپیوندید، جایی که ما آن چه را که در انتظار آینده بازیها است، بررسی میکنیم و اخبار هیجانانگیزی را اعلام خواهیم کرد.
در طول این رویداد، اپیک همچنین درباره نحوه استفاده تیم از موتور «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) برای ایجاد و تولید دنیای نمایشی چشمگیر Matrix Awakens صحبت خواهد کرد.
The Matrix Awakens: Creating a World
در این برنامه متوجه خواهید شد که چگونه تیم پروژههای ویژه اپیک از آنریل انجین 5 برای ایجاد محیط در The Matrix Awakens استفاده کرده است. اپیک همچنین رویکرد رویهای مدولار خود را برای ایجاد ساختمانها پوشش خواهد داد. گردشهای کاری جهان باز (یک فایل برای هر بازیگر، لایههای داده، HLOD، نمونهسازی سطح)؛ تجزیه و تحلیل lookdev از مواد و بافت و بروزرسانی در مورد بهبود Lumen، سیستم نورپردازی و بازتاب جهانی از موارد دیگر این برنامه خواهد بود.
The Matrix Awakens: Generating a World
در رویداد پیش رو گفته خواهد شد که چگونه شهر به صورت رویهای برای نسخه نمایشی The Matrix Awakens با استفاده از ترکیبی از ابزارهای رویهای بومی آنریل انجین و یک گردش کار جدید «هودینی» (Houdini) که بازی را تغییر میدهد، ایجاد شده است. در این برنامه به مراحل مختلف ساخت و ساز و چالشهای فنی مختلفی که تیم سازنده در طول مسیر با آنها مواجه بوده است، پرداخته میشود.
جزییات بیشتری در مورد این رویداد آینده اپیک به اشتراک گذاشته نشده است؛ اما، به احتمال زیاد در مورد نسخه آینده انریل انجین 5 اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. شما درباره محتوای رویداد State of Unreal اپیک چه حدسی دارید؟ به نظر شما چه دستاوردهای جدیدی در این برنامه به نمایش گذاشته خواهد شد؟ نظراتتان را در این باره برای ما بنویسید.
دیدگاهتان را بنویسید