بازی Battlefield V یکی از اولین عناوینی بود که از DLSS، DXR و فناوری های خاص مورد استفاده در کارت گرافیک های NVIDIA RTX پشتیبانی می کرد؛ DXR و فناوری های RTX، به واقع موارد واحدی نبوده و از بدو ورود، در حال بهینه سازی و تغییر هستند. NVIDIA و DICE نیز همواره در پی همکاری مشترک برای ارتقاع گرافیک این بازی جذاب، اتفاقات جدیدی را به ثبت رسانده اند.
به تازگی باخبر شده ایم که نتیجه همکاری مجدد NVIDIA و DICE، یک بهینه سازی دیگر برای اجرای گرافیکی DLSS و DXR است؛ همچنین انویدیا با تمرکز بیشتر، اینبار پارامترهای گرافیکی و بازخورد نور به همراه هوش مصنوعی را در بازی Battlefield V بهبود بخشیده و گرافیک آن به مراتب جذاب تر از گذشته شده است.
اینک رندر آنی پرتو و بازخوردهای نور در Battlefield V بیشتر شده است؛ به واقع رشته هایی که این فناوری را در بازی به همراه داشته اند، در صحنه ها بیشتر شده و گیمرها هر چه ملموس تر می توانند این فناوری را درک نمایند. بهبود دیگری که در این بازی شاهد آن بوده ایم، بهبود وضوح DLSS است. علاوه بر این، DLSS در حال حاضر از رندر در حالت بدون محدودیت پشتیبانی می کند. به هر حال سرورهای NVIDIA هنوز کار سختی در پردازش تصویر این بازی در زمین های موجود در بازای داشته و مدام در حال بهینه سازی کیفیت تصاویر هستند.
بهبود های فوق باعث می شود تا رندرهای DLSS و DXR نیز در کارت گرافیک های RTX کمی سبک تر شده و به هر حال اینبار با Battlefield V جذاب تری روبرو هستیم.
ای کاش همه مون می تونستیم بازی کنیم.
چه فایده داره که فقط کسانی که سیستم های قوی دارند می تونند.بازی کنند.البته نوش جونشون و امیدوارم اوقات خوبی رو داشته باشند و نهایت لذت رو ببرند.اون قدر آدم حقیری نیستم که بهشون حسودی کنم.
راستش من که منتظرم بزرگتر بشم و بتونم کار کنم و مستقل بشم و بشینم کلی بازی کنم.
کاش همه ی خانواده ها پولدار بودند.
[قابل توجه اینکه حرفام از روی احساسات بود نه منطق!]
:-bd
عالیه یعنی بهترین بازیه ک به عمرم دیدم