بررسی گلکسی S23 Ultra سامسونگ

تماشا کنید: بررسی گلکسی S23 Ultra سامسونگ – گران‌ اما به شدت جذاب!

گلکسی S23 Ultra سامسونگ در حال حاضر جدیدترین و در عین حال قدرتمندترین پرچمدار فعلی این شرکت به حساب می‌آید که امروز قصد بررسی آن را داریم.

گوشی‌های نسخه اولترا سری S سامسونگ چند سالی است که جای خالی سری نوت را پر کرده‌اند و S23 اولترا آخرین عضوی است که این وظیفه را بر دوش دارد. امسال سامسونگ این گوشی را تنها با یک نوع پردازنده، یعنی اسنپدراگون 8 Gen 2 راهی بازار کرده است و بالاخره به حاشیه‌های عملکردهای متفاوت نسخه‌های مختلف آن پایان داده است. این یکی از جذابیت‌های بسیار پرچمدار جدید سامسونگ به حساب می‌آید.

در ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد به بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra پرداخته‌ایم؛ به اینکه این گوشی چه نقاط قوت و ضعفی دارد و خرید آن برای چه کسانی مناسب است. اس 23 اولترا به مدت یک هفته برای برررسی در اختیار ما قرار داشت و ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصل تجربه ما در این مدت است. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که به دلیل فاصله زمانی میان ضبط و انتشار ویدئویی اطلاعاتی که در رابطه با نرخ دلار در ایران ارائه شده با زمان حال کمی متفاوت است.

نظراتتان در رابطه با S23 Ultra و این بررسی را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

9.3امتیاز9.6سخت‌افزار9.4صفحه نمایش9.1دوربین9.2صدا9.3طراحی9.5باتری8.8ارزش خرید

گلکسی S23 اولترا سامسونگ از طرف تیم سخت‌افزارمگ نشان‌های عملکرد برتر و منتخب سردبیر را دریافت کرد.

امتیاز: 4.3 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...

10 دیدگاه

  1. Avatar یوسف گفت:

    خانم نور بخش من گرفتم خیلی عالیه خیلی البته اقساطی چون به قول خودتون دیوانه وار هست ولی یه بارهست تا چهار پنج سال گوشیه دیگه توضیحاتتون عالی بود

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      سلام. بسیار عالی و مبارکتون باشه.
      خوشحالم که این بررسی براتون مفید بود. امیدوارم که تا بیشترین از این هم براتون باکیفیت عمل کنه.

      • Avatar یوسف گفت:

        ممنون که جواب دیگاهم دادید میگم اس ۲۴ نباید خیلی فرق کنه درسته یه سوال هم داشتم تو کشور ما ساخت هندو ویتنام هست البته من ساخت ویتنام گرفتم

  2. Avatar محمد گفت:

    هر کاری کردم نتونستم بیش از سی درصد ویدئو رو ببینم. پشت گوشی در هنگام فیلم برداری هیچ وقت تمیز نبود که اصلا حرفه ای نیست این سطح از دقت در ساخت کلیپ. به امید پیشرفت بیشتر. صدای گوینده نیاز به ادیت داره و بسیار بی روح و بدون هیجان بود، نیاز هست کمی پر فراز و نشیب اجرا کرد‌، امیدوارم نقدپذیر باشید.

  3. Avatar javad j گفت:

    ممنون از بررسی شما به نظر شما این دوربین ها حالا چه همین s23 ultra یا 14 promax به پای دوربین هایی سونی یا کوداک یا کانن میرسن(منظورم dslr نیست) من نظرم هر چقدر هم که پیشرفت کردن هنوز انگار به چشم من اونا خیلی خیلی جلوترن

  4. Avatar سینا گفت:

    یکم دیگه صبر میکردین میتونستین به عنوان بررسی s24 منتشرش کنین

  5. Avatar مذکور گفت:

    عالی و جزئی
    ممنون خانم نوربخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.